+372 53 242 790
Menüü

Mida sisaldavad raamatupidamisteenuse hinnad?

Pallas & Partnerite poolt pakutud raamatupidamisteenuse hinnad kujunevad sellest, mida sa raamatupidajalt soovid – lihtne! Mida kõike aga soovida, on omaette küsimus. Tasub olla teadlik, millised tingimused ja ettevõtte enda omadused hinnapakkumist kujundavad.

Tööde maht

Kõige esmasemaks kujundajaks on see, kui palju tööd on algdokumentide arvu järgi ette nähtud. Mida suurem ettevõte, seda suuremad vajadused. Ettevõtte suurust ja vajadusi raamatupidamislikus võtmes saab hinnata antud parameetrite järgi:

  • Ettevõtte keskmine müügitulu
  • Algdokumentide arv
  • Töötajate arv
  • Kas ettevõte on käibemaksukohuslane?
  • Kas ettevõte kasutab laoarvestust?
  • Kas ettevõte vajab oma töös majandustarkvara?
  • Kui sageli soovitakse raamatupidajalt ülevaadet ettevõtte käekäigust?
  • Millised on lisasoovid või nõudmised (arvete tasumine, finantsaruandlus, rahavoo planeerimine jne)?

Mis on hinna sees?

Raamatupidamisteenuse hinnad hõlmavad standardseid protsesse. Algdokumentide sisestamine ja erinevat tüüpi aruanded (bilanss, kasumiaruanne, reskontrod) on ühed neist. Mis aga ei pruugi niivõrd oodatav olla, on kättesaadav konsultatsioonivõimalus.

Ettevõtte ülesehitamisel ja haldamisel võib arveldamise vaatevinklist tekkida küsimusi  igapäevaselt, millele aitame leida vastused. Keerulisemate maksuaspektide hindamisel küsime reeglina seisukohta ka Maksu- ja Tolliametilt. Hea on teada nende seisukohta ette, et vältida probleeme, sest eriarvamuse korral peab olema valmis ennast kohtus kaitsma. Viimasel juhul peab arvestama nii rahalise kui ka ajalise ressursiga.

Raamatupidamisteenuse kasutamisega kaasneb raamatupidaja volitamine Maksu ja Tolliametis, sinu kodupangas, e-Riigis, Töötukassas ja Statistikaametis, et ta saaks teid esindada raamatupidamisega seonduvates aruandlusprotsessides. Samuti võib raamatupidaja lisada teie ettevõtte maksed panka ja/või need ise ka kinnitada. Volituste suurus oleneb sellest, millistes töölõikudes kokku lepitakse, mis enamasti kujuneb välja pikaajalise koostöö käigus.

Täiendavad võimalused

Kokkuleppel kliendiga on võimalik kokku kombineerida optimaalseim teenus. See võib hõlmata ka spetsiifilisemaid aruandlusi või igapäevast kontrolli ülekannete üle, mis kõik oleneb ettevõtte eripäradest.

Et nii raamatupidaja kui ka ettevõtja saaksid kõigil protsessidel n-ö kätt pulsil hoida, on parim lahendus e-raamatupidamine, mis hõlmab nii konsultatsioone kui ka ööpäevaringset ülevaadet raamatupidamisprogrammi vahendusel. Meie põhimõtteks on see, et lepingulisele kuumaksele täiendavaid tasusid ei lisandu, v.a juhul, kui töömaht kuude lõikes muutub oluliselt võrreldes lepingu sõlmimisel kokkulepituga. Sellisel juhul on võimalik leppida kokku kas tunnitasus või muudel alustel, mis lõplikku teenuse hinda kujundavad.

Raamatupidamisteenuse hinnad vs. palgaline raamatupidaja

Mis võib ettevõtjaid sageli kulme kergitama panna, on enda töötajate tunni- ja raamatupidamistasude vahe. Viimane sisaldab muu hulgas ka erinevaid kulutusi, millega büroo igapäevaselt peab arvestama, mitte ainult konkreetsete raamatupidajate palka. Sarnase dokumendi mahuga klientide raamatupidamisteenuse hind võib erineda kordades, sest ühel juhul klient soovib vaid arvete sisestamist ja deklaratsioonide esitamist, kuid teisel juhul kaasa mõtlevat raamatupidajat koos täiendava detailsema aruandlusega. Lihtsamini – ettevõtete suurused võivad olla samad, aga raamatupidamise hind erinev, sest teenuse ulatus, mida üks ettevõte vajab, erineb teise omast.

Samuti tasub meeles pidada, et tegemist on spetsialistide teenuse kasutamisega. Kui firmas võib samuti olla professionaal palgal, tuleb büroo teenuse kasutamisega kaasa nende kollektiivne kogemus ja oskused. Läbiviidud case study näitab, et raamatupidamisteenust kasutades muutub protsess oluliselt efektiivsemaks, mis tähendab omakorda, et tekib hoopis kulude kokkuhoid.

Rohkem kui saja kliendi usaldus

Pallas & Partnerid seisab hea selle eest, et meie hinnapakkumine oleks igati põhjendatud ja arvestaks kõigi ettevõtte soovide ning vajadustega. Enam kui 13 aastase tegutsemise jooksul oleme püüdnud oma teenuse osutamisel arvestada iga kliendi huvisid personaalselt. Tänaseks on meil rohkem kui saja igakuise kliendi usaldus ning lisaks mitukümmend sellist klienti, kes tulevad ühekordse teenuse raames taas ja taas meie juurde tagasi. Oleme selle üle siiralt tänulikud!

Tule küsi pakkumist!